Goeiendag! - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Nick Vries - WaarBenJij.nu Goeiendag! - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Nick Vries - WaarBenJij.nu

Goeiendag!

Door: Nick de Vries

Blijf op de hoogte en volg Nick

04 Juli 2009 | Nederland, Kaatsheuvel

Goeiendag dames en heren,

Welkom op mijn site!
Na de 5 maanden van stage in Amsterdam en 2 maanden vollen bak werken om alles te financieren is het nu tijd voor het grote avontuur!

Van 27 Juli 2009 tot en met 28 December 2009 ga ik voor mijn afsluitende stage 5 maanden naar Curacao. Ik zal hier stage gaan lopen in Restaurant "Seasons" op het Papagayo Beach Resort. Voor de mensen die alvast iets van het resort willen zien bij deze de link. http://www.papagayo-beach.com/

Om familie, vrienden, kennissen en belangstellenden op de hoogte te houden zal ik zo af en toe een berichtje en wat foto's plaatsen! Dit om iedereen een beetje mee te laten genieten van de brandende zon, het verfrissende zeewater, de heerlijke koude biertjes en de goddelijke dikke negerinnen.

Dus genoeg redenen om nog is een keer rond te kijken op mijn site. En een berichtje achter laten mag natuurlijk altijd!

Groeten Nick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kaatsheuvel

Curacao!

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2009

De eerste weken!

28 Juli 2009

Aankomst!

04 Juli 2009

Goeiendag!
Nick

Actief sinds 04 Juli 2009
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 5878

Voorgaande reizen:

27 Juli 2009 - 28 December 2009

Curacao!

Landen bezocht: