Aankomst! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nick Vries - WaarBenJij.nu Aankomst! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nick Vries - WaarBenJij.nu

Aankomst!

Door: Nick de Vries

Blijf op de hoogte en volg Nick

28 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Gisteren om 11:40 zijn we eindelijk vertrokken naar Curacao! In het vliegtuig hadden we meteen al wat problemen met de indeling van de stoelen. Tom moest voor in het vliegtuig gaan zitten omdat er dan een familie bij elkaar kon zitten. Uiteindelijk was er geen familie te vinden op deze plek.

Na een redelijke lang vlucht, zijn we uiteindelijk aangekomen op het vliegveld waar iedereen een immigratiestempel moest ophalen. Dit ging allemaal redelijk vlotjes, ook al moest Tom 3x achter aansluiten omdat zijn formulier niet goed ingevuld was!

Eenmaal buiten gekomen stond er een grote neger met een luxe bolide voor ons klaar die ons naar het appartement zou brengen. Binnen een half uurtje waren we bij het appartement en werden we onthaald met een paar potjes bier die goed naar binnen gleden. Nadat we het eerste kratje naarbinnen hadden gewerkt kregen we een rondleiding in het appartementencomplex. Alles ziet er super goed uit en iedereen heeft zijn eigen kamertje met 2-persoonsbed, badkamer, kast en bureautje. En helemaal belangrijk is de airco!

Nadat we 's avonds nog even het zwembad zijn ingedoken zijn we optijd gaan slapen.

Op dag 2 werden we mooi optijd wakker, we zijn met Dirk ( de eigenaar van het complex ) auto's gaan huren. We hebben 3 Suzuki Insigna's en 1 Liana. 4 Botte wagens waarmee je met 6000 toeren en piepende banden over de weg knetterd. Hier weten wij natuurlijk wel raad mee!

We zijn natuurlijk meteen met een wagen naar het strand gereden, waar we even gezwommen hebben. Lekker tranquilo!! Het is gewoon meesterlijk om hier op het strand te liggen en beetje te relaxen en te genieten van het uitzicht. Aan het eind van de middag zijn we nog even richting Willemstad gereden om een sim kaart te kopen, maar dit was zonder succes. Morgen gaan we verder op zoek zodat ik ook telefonisch bereikbaar ben.

Vanavond hebben we nog een feest op de planning op Mambo Beach.

Het is hier gewoon het paradijs op aarde, en we hebben nog 5 maanden te gaan!

Tot zover mijn berichtje, en tot snel!

• 29 Juli 2009 - 06:47

Els De Vries.:

Nou ziet er goed uit.
    Je zult je dagen wel doorkomen.
    Hier is het zwaar bewolkt.
    Groet Els.

• 29 Juli 2009 - 07:13

Marjolijn:

Nou Nick ik moet zeggen dat ziet er allemaal erg vervelend uit!!!
    Vooral dat zand op dat strand en dat blauwe water in dat zwembad. Nee joh hardstikke tof, geniet er lekker van
    groetjes Marjolijn

• 29 Juli 2009 - 17:00

Gert:

Ik mis de hoge springplank in jullie zwembad maar verder alles top. Mijn vakantie is nu ook begonnen. Zoals op het sigarettenpakje altijd staat "geniet, maar met mate"

• 03 Augustus 2009 - 11:10

Maaike:

Ziet er goed uit Nick!
    Geniet er van daar!

X

• 12 Augustus 2009 - 19:09

Dikke Dijst:

Hee Frietpan!
    Hoe staan de zaken op dat zonnige eiland van je?
    Is het allemaal nog een beetje vol te houden daar of wil je al weer terug naar jullie Mam ;)
    Doe die rooie rakker en de rest de groeten van mij en we moeten binnenkort eens even skypen!
    De vriendelijke groeten vanuit het iets minder zonnige Kikkerlandje!
    Je Mattie from A'dam!